اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۲۱۷

جلسه بهاروند و مدیران فوتبال ایران با دبیر کل فدراسیون فوتبال ایتالیا

جلسه بهاروند و مدیران فوتبال ایران با دبیر کل فدراسیون فوتبال ایتالیا
رئیس سازمان لیگ به همراه شماری از مدیران فوتبال ایران نشست‌های تخصصی با دبیر کل فدارسیون فوتبال ایتالیا و مدیران این فدراسیون برگزار کردند.
۱۹:۰۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب رئیس فدراسیون، کاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران، حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر فنی و توسعه، فریبرز محمودزاده رئیس نقل و انتقالات سازمان لیگ، مهدی کرامتی مسئول فناوری سازمان لیگ به همراه شماری از مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران امروز نشست‌های تخصصی را در فدراسیون فوتبال ایتالیا برگزار کردند.
در این نشست ها دبیر کل فدراسیون فوتبال ایتالیا که یکی از مدیران اتحادیه فوتبال اروپا هست، به همراه مدیر فنی و توسعه فوتبال ایتالیا، مدیر نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال این کشور، مدیر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایتالیا حضور داشتند.
حیدر بهاروند در این نشست ها ضمن بیان توانایی های فوتبال ایران در زمینه نیروی انسانی و شور و اشتیاق فراوان مردم ایران به ورزش فوتبال عنوان کرد:ایران در زمینه فوتبال ساحلی،فوتسال آقایان و بانوان در ایران و جهان یکی از قدرت‌های این ورزش محسوب می شود و تیم ملی فوتبال ایران هم یکی از برترین تیم های قاره کهن است ضمن اینکه ۵ تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران در جام های جهانی حضور داشته اند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا فدراسیون ۵ ستاره نامیده شده است.
رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: با توجه به سابقه فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و ایتالیا ، فدراسیون فوتبال ایران مشتاق است که از تجارب ارزشمند فوتبال ایتالیا برای رشد و توسعه استفاده کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین